Neem contact met ons op

Onze klantenservice staat graag voor u klaar als u vragen heeft over onder andere ons assortiment, uw bestelling en de vele mogelijkheden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 – 17.00 uur.


Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Heeft u een vraag, klacht, opmerking of suggestie. Laat het ons weten, wij trachten uw vraag/opmerking binnen 24 uur te beantwoorden.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@drankoutlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Drankoutlet.nl
Spoorstraat 14
7481 HZ Haaksbergen
Postbus 217 (Postadres)
7480 AE Haaksbergen
Tel.: +31 (0)85 – 273 75 23
E-mail: info@drankoutlet.nl
KvK nr.: 66 233 518
Btw nr.: 8564 54 497

Drankoutlet.nl is onderdeel van Ready2Shop | Webshops en beschikt over een drank- en horecavergunning.

Bezorg nu ook de mooiste geschenken bij uw relaties. Ga naar Geschenkbestellen.nl – Een wereld vol verrassingen!

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@drankoutlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stuur ons een berichtje